Thursday, May 17, 2012

hari guru 2012

16mei 2012
sekola aku smbut hri guru *eh mestilah
datg2 je kumpul kat dataran 
pas uh ade bnyk acara la , nyanyi , ucpn2 , lakonan
tah pape lagi la *bosn gilerr
pas uh rehat2 jap
then cikgu g sukaneka
aku tak pegi tgk pon *melepak dalam kelas je


then dlm kol 11 lbh kot ckgu2 dtg tiap kelas

*time ni kmre aku brmasalh..anoying giler

kelas aku makan ni hahhhh

nasi ayam penyek *penyek ke penyet tah la
air sirap bandung , puding , sate , kek

then da nk blek uh kteorg snap2

*fake smile 

dr kiri : aliah sheikh , aku , dilla , yaya , lyana
*sje posing kt statement Mr soh 'i like this classroom.well done
haha eh ni pon *fake smile jgakk

ni la besties aku
aku , yana , dilla , yaya

time ari tu jgak kteorg br4 ni memg annoying giloo
yelaaa si minah annoying + cengkerik + s****
huhhhh sumpah aku bnci die
ske beno cri pasal dgn org

k d conclusion : 
# aku bawak kmre tu xd mksod nk tunjuk bajet or anythg pon la
# kteorg memg ske snap , biasela tu
# 50 % drpd gmbo yg diambil kt kmre uh SPOILED..err
# bnyk bmbo minah tu dlm kmre aku THEN aku da buang smua gmbr die
*maaf lah kmre aku tak trime muke awak la wahaiiiii si gadisss
# niat nk amek gmbr ngn ckgu2 xjd coz xsmpat
# eh aku ske da hbz 6sbjek tu , tinggal 3 sbjek jee
*exam kali ni serius + sumpah susa gilerr

eh smpai sini dulu la 
nada cinta da nk start

eh tgk dulu tgk dulu 
kami syg malaysia !! haha
kbaiiiii









suke ? Like je

No comments:

Post a Comment