Friday, April 6, 2012

kolej matrikulasi !

Assalamualaikum
lame dah x update blog
nk cite ny
 td kat skola ade ceramah program matrikulasi tuk dak f5
start pkul 8..30 smpai lah kol 10.30am
mule2 start crmah tu rse bosn gler 
coz aku x de minat langsung nk smbung bljr smpai ke matrik
kbnykn kn akak2 yg msuk matrik ny kate lah msuk matrik uh susah la ape la
so dsebabkn tu la aku xde minat nk masuk matrik
BUT , 
td bile pncrmah tu bg ktrgn sume pasal matrik ny la kn
minat aku tetbe muncul nk smbuung blaja ke matrik
segla pmbiayaan mkn minum tmpt tinggl dibyr krajaan n dpt elaun 1 sem rm1250
tp mse mule2 msok tu je yg kene byr dlm rm300++
dkt sne ade aliran sains & akaun & teknikal
alirn sains ade fizik kimia bio..oh nooo aku tak bole bile ade fizik
alirn akaun pulk ad math perakaunan , n pe tah lg
bg yg amek alirn sains tulen mcm aku ny kene la amek alirn sains kt sne
yg amek alirn sastera pulk bole la amek akaun kt sne
yg aku ni mint akaun
so td pncrmh td pon ckp lah 
"bg pljr yg amek sains tulen kt skola bole amek akaun bile maok sne"..
wahhh excited tros aku nk msok sne
tp skunk aku msih confius nk amek diploma kt U atau msok matrik
sgalanye akn trjwb bile da dpt result spm t
then ,
bile blek rumah , mama sokong aku tuk msok matrik ny
but , abg aku bole kate "bole memg bole..tp tak bole ke crilah yg bgos cikit"
hah ? aku trcengang...'agk matrik tu tak bgos ke ?'

i hope that one day my dream will be achieved as an accountant

oke lah da ngntok..esk tusyen +math..salam




suke ? Like je

No comments:

Post a Comment