Thursday, March 22, 2012

calon spm 2012

ASSALAMUALAIKUM

semalam brsamaan 21 / 3 / 2012 result SPM keluar..repeat SPM 
oh nooo ..org lain yg amek result aku pulk yang tkot..
adosshhhh
taon dpn pulk batch 95 pulk yg dtg amek
haiyaaaaaaa
pas uh GPK pon mention la nme akak2 ny yg dpt STRAIGHT A'S
# means xde B lgsung 
aku skunk ny pon masih terkial-kial nk meLULUSkn fizik uh 
dalm hati ckp "kn best taon dpn nme aq dimention dpt nek pents".
angan2 atau kenyatann ?
mse 2 jgk pon aku brharp even dpt 9A- pon x kesah
asl dpt sume A n dpt naek pntas uh
s0 , 29 orang semuanye yg dpt atraight A's
semua A+ ade 5 orang , yg lain cmpur2 A
yg dpt semua 2 pon dtg dr kels 5s1 n 5s2 taon leps kott
pehh memg hebatt lah akak2 ny
oke2 tutop kes SPM...
now result UB1 semua da dpt
so , sdikit hampa lah coz mrkhnya masih x mncapai trget aku
masih ade yg FAIL...it is FIZIK  oke
yang lain oke lah tp blom capai trget lg
oke lah sini sje dulu..ngntok..esok de klas
hahhhh 1 lagi aku benci kaw minah  ..

SELAMAT MALM ~


suke ? Like je

No comments:

Post a Comment